I don´t need you


Äntligen fått lite mat i magen - var så hungrig efter gymmet. Tiden står ju still när man väntar på att det skall stekas, kokas eller bli klart i ugnen... Blev ben idag, svidande pass men riktigt skönt - ökade i vikt genom nästan alla set, lite stolt. Körde crossen en stund och lite magträning också, så skönt när man redan har träningsvärk tycker jag.
Till middag blev det: Quornfilé, Fylld paprika med Champinjoner/Ost-svampsås/Keso, lite wokgrönsaker och tomat - mumsigt!

Om ni tycker jag tränar mycket så skall ni allt höra min underbara vän Jenny - tredje passet idag och jag tror hon skulle kunna köra både ett fjärde och femte om det var så.. Men heeey - har man tid (och lusten), så varför inte? Soo damn nice babe, kör hårt - du är bäst! Och snart kommer du hit, är så glad över det, för vi skall ha så himla skoj.

Var på stan med Mimmi förut, fikade på EHouse NK, shoppade lite - köpte några gåvor till min älskade far som han blev jätteglad för. En fin bricka och en fruktmarmelad med apelsinsmak - helt utan socker.
Hoppas jag får bra bättre sömn inatt än gårdagens, just nu känner jag mig riktigt trött ialla fall. Kanske skulle lägga sig snart, men först skall jag få ett samtal från J. Bye!




Lunch: Grönsaksröra innehållande champinjoner, zuchinni, paprika och tomat blandat med Ost och-Svampsås,
med grönsallad som tillbehör - kanongott.



mitt mysiga sällskap för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0