I´m bad

Har ju för tusan inte uppdaterat sen innan påsk. Varje gång jag suttit vid datorn har jag bara tänkt, neee ja hinner inte blogga, jag gör det nästa gång, men inte har det blivit av. Men eftersom jag kom hem med 11 bussen idag så tyckte jag att jag kunde ta mig lite tid iaf.
Helt sjukt onödigt att åka in idag, endast ett klassråd som man var med på i fem min för att skriva/kryssa i en enkät om hur amn trivdes m.m. Och sedan tog vi Småföretagande lektionen från 10-11 och fick uppgifter på engelskan. Liksom att komma in med 9 bussen o åka hem 11 känns liiiite onödigt, men men, nu blev det så iaf. 

Lite kort om inköpen i Köpenhamn;
Friis o Co Väska (brunbeige/konjak och guld detaljer)
Levi´s hood-tröja (mossgrön med härliga detaljer)
Vit målarskjorta
Louis Vuitton plånbok
(som jag visserligen fick beställa efteråt)
Friis o Co belockarband ( sommrigt i guld, med en ananas, glasstrut och palm)
Friis o Co örhängen (guld och diamanter)
Det var allt, är jättenöjd! Vi hade det suupermysigt och jag hoppas vi gör om det snart igen..

Jag vill gratta älsk så mkt till sitt körkort som han fick i torsdags, så nu är han jooordens glidare :D ujj ujj...
Skulle ha hämtat nya huven (remair, el hur de stavas ;D) idag o min lilla gullunge till lillbror Anton skulle följt med men den var inte riktigt klarlackad så de får bli imorrn, men han tar med Anton från Kga sen och kommer hit i svarta faran :)
Är så glad för hans skull, att han äntligen tog tag i det förbannade körkortet, det var ju på tiden om man säger så... Jag vill så gärna ha mitt nu med, men man får ju vänta, tills man är tillräckligt gammal, puuuuust, ända tills 19 november. Det suger att fylla sent. Men ja tar igen det när alla jämnåriga är 30 o jag bara är 29, o snygg o fräsch ;P

I helgen (lördag) blir det förhoppningvis, om planeringen går som den skall, fest me fanny o gänget :)
Ska bli skit kul! Valborg har jag inget plnaerat än, så man får la se vad som händer. Fest då med kanske..

Nu ska jag kolla över mitt Samhällsfördjupningsarbete lite o kolla vad min lille spellevink till vovve gör däruppe.. 
Ha en bra dag!

J  

Kommentarer
Postat av: Anonym

HORA

2007-05-02 @ 12:18:13
Postat av: Julia

Jaha, något mer att tillägga eller ska vi bara säga; - Väx upp!

2007-05-02 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0