Rekommendationer/Tips

Är inne på det här med att "rekommendera/tipsa om saker" hit o dit. Kanske för att jag upptäckt mycket nya saker jag tycker om nu på sistone. Men några saker som jag starkt kan rekommendera är iaf;


- Italian Tomato Soup, från KnorrHeelt underbart god. Så Julia nästan lever på den nu.  Mmmmmums!
www.knorr.se

- Liptons nya Pyramidpåsar. Dom känns helt enkelt bättre, det gröna tee´t är super! Men jag är fortfarande lika äggad i mitt Rabarber/Grädd Te från Willy, hör och häpnad!

- Fruktsallad med passionsfrukt (eget påfund) Ta de godaste frukterna och gör en hörligt fruktsallad, skär en passionsfrukt på mitten och pressa ut innehållet på fruktsalladen, blir sjukt gott. Kan även ha lite vaniljglass vid sidan, passar perfelt till passionsfrukten. Är såld i passionsfrukt just nu. Drickyoughurt i passion är ett hett rekommendationstips, jag själv kör viktväktarnas för att de ännu inte kommit ut med något nyttigare i mindre format. 

- Wasa Delikatess Sesam, Helt sjukt gott knäckebröd  att man nästan kan tro att det är snacks. Men nyttigt som gatan. Hur låter det? ; )



Wasa Delikatess Sesam är ett extra tunt knäckebröd som gräddas frasigt och täcks med rostade sesamfrön. Det är därför det är så lätt, sprött och gott. Perfekt istället för kex till alla typer av ostar; från starka dessertvarianter till mild färskost. Dessutom är det bakat på 100% fullkornsråg, vilket gör att du kan unna dig Wasa Delikatess Sesam när som helst



Nå.. vad tycks?
Jag återkommer med fler saker... så småningom..

★  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0