cleanlady

... just vad jag har varit idag. Jag har varit så himla duktig. Har verkligen råstädat hela mitt rum. Damsugit och dammat varenda hörn "aaaatchooo" !
Jag har tom städat min garderob + rensat ur massa saker, detta var mkt behövande vill jag lova.
Så nu kan jag lägga mig i min ny-fräsch-bäddade säng och städade rum med ett nöjt leende på läpparna.
Det är skönt att få det gjort..

Idag var det 50års jubileum i skolan, lite halvkul.. Hängde en påse med muffins på Henriks dörr förut me, och han blev mer än glad när han kommit hem från sthlm o upptäckt sin lilla surprise. Men självklart smällde han i sig alla fyra muffinsarna, jag som tänkte han kunde frysa in lite, o spara. Men icke, "spara godsaker" finns inte i hans tankar ens :) Men tur att han tyckte om dom iaf, nu kommer det väl vara jag som ska baka muffins flera ggr till iaf. Tur att ngn vill äta det jag bakar, för jag själv låter ju helst blir. Inte så förtjust i sånt där så mkt..

Idag har min lilla vovve varit helt supergo (det är hon visserligen alltid) men hon har varit i mitt rum heeeela dagen, medans jag städade tom, fast inte när jag tog fram dammsugaren. Hon brukar aldrig ligga i mitt rum annars.
Mina söta lilla bebis, hon är så underbar!
Nu blir det te och lite cykling i mitt städade rum, härligt!

Vill säga Grattis till Erika som vann på Tipspromenaden i skolan idag, du e så go babe ;P

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill se bilder på voffsingen ju! :D

2007-05-24 @ 21:50:35
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
Postat av: Erika

Tack lovergirl.. ;) Haha.. vet inte riktigt hur jag lyckades..=P

2007-05-24 @ 22:53:26
Postat av: Bella

Alltså jag är inte så "proffsig" som jag kanske verkar.. Jag gissar mig fram, glömmer och gör fel hela tiden. Haha denna design tog mig minst 2 timmar att fixa :S haha. Så jag är nog inte direkt rätt person att be om hjälp tyvärr sorry :S Hoppas de fixar sig iaf! kram

2007-05-27 @ 22:52:38
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0