Dumlemuffin

Idag har jag äntligen solat iaf, var så längesedan nu, har inte pallrat mig iväg. Men idag blev det av.
Och jaa, jag är fortfarande rädd för alla konsekvenser som har med solning att göra...
När jag kom hem så var det dags att plugga, åt först lite mellanmål eftersom det endast blivit frukost idag pga skoldagens schema, vi slutade ju tidigare o allt, great ; )
Efter pluggningen bakade jag faktiskt chokladmuffins till familjen, med dumle i. Dom tyckte om dom iaf. Själv är jag ju inte så mkt för muffins. Det är iaf inte det jag väljer om jag ska får vara onyttig...
Men jag gjorde en Mamma och två bröder glada iaf =)

Nu har även jag gjort testet på kanal 5 där man ska kolla vad man är för Housewives, och resultate blev;




Du är mest lik Gabrielle Solis.

Du är vacker och ditt liv har alltid gått som på räls. I dag har du det du alltid drömt om men är ändå inte riktigt nöjd. Frågan är om du någonsin kommer bli det?

Du gillar:
Uppmärksamhet, hemhjälp, pengar, sex, kontroll.

Du gillar inte:
Snorungar, tvätta, svärmor, jobba, din man.



(tur att hon är av de topp tio fräschaste)

Kommentarer
Postat av: Erika

Juvljja.. Måste säga att av testet att dömma, det stämmer ruskigt bra.. =P

2007-05-23 @ 22:40:22
Postat av: Julia

hahah, tack. du gav mig just en fet komplimang ;P Hell yeah, I´m just like Eva Longoria :D

2007-05-24 @ 10:11:45
Postat av: mysan

haha det är så du julia :D
go babe!

2007-05-24 @ 11:08:03
URL: http://filin.blogg.se
Postat av: Julia

hahaa, exakt vad menar du med de då maliiin ;P

2007-05-24 @ 19:06:08
Postat av: mysan

vacker, uppmärksamehet, pengar o ogillar snorungar o jobba ;) det känns som du

2007-05-24 @ 19:14:24
URL: http://filin.blogg.se
Postat av: Julia

haha du e söt o rolig du mysan ;P

2007-05-24 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0