dumma hals

Jag som aldrig annars blir sjuk, ska bli de nu, när de äntligen blir fest. De e så typiskt när man sätt fram emot ngt alltså. Jag blir så himla trött, fast ja e ju inte direkt sjuk-sjuk, om man uttrycker sig så. Jag har ont i halsen o e lite hängig. Men de ska de bli ändring på, för jag ska ut imorrn :) that´s it ! Just nu frossar jag i honungsvatten, te och fyller ständigt på min vattenflaska me vatten, som jag sitter o dricker i. Mammi sa att jag ska dricka mycket, de e bra för halsen, o de mamma säger brukar alltdi vara rätt =) Vill dessutom sola, ut o gå, cykla på min cykel som bara står o väntar på mig i rummet, men de  går ju inte, inte om ja vill vara frisk tills imorrn isf.
Men måste iaf sola imorrn. Imorrn ska jag åka in till Kga, köpa dricka för kvällen + lite accesoarer till kvällen bl a high knees, tror ja de blir iaf.
Köpte ju en jättesöt klänning i sthlm i tisdags, på Podium. Hittade snyggaste trenchen ever oxå, som jag bara skaaa ha, snart.

Jag vill bara bli frisk... Dumma hals.
Återkommer.

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0