M.berg

Igår kom jag hem med 2 bussen efter att ha fikat med Fanny, Jennifer, Natta och Cissi vilket var mkt trevligt.
En glad erika ringde då (eftersom Jessica fått körkortet, Grattis Jessi) o frågade om ja skulle me till Örebro. Och självklart var jag på. Fick slänga i mig lite mat, fixa iordning mig lite snabbt för snart där efter var Erika, Jessica, och Emelie här med Erikas nyköpta lilla Golf, så söta var dom när dom rullade upp på min gård. Och med sig hade dom min lillebror som dom hade kidnappat som vägvisare (först var det ju för att dom tyckte han var hot men)...
Väl framme i MArieberg så åkte vi först till Skopunkten där jag tyckte att priserna passade min ekonomi, men dock inte skorna..
Så vi gick vidare till vad jag har för mig hette MICRO, som var en bil/massa annat affär. Det var då vi hade som roligast, Hittade massa småpynt till Erikas coola åk, tillsist blev det en rosa rattmuff med diamanter formade till en fjäril på, plus en Wunderbaum som var en liten Nasse. Sååå sött.
Erika har beslutat sig för att pimpa bilen Pink inuti, och inte göra ngt utanpå. Ett smart och gulligt val. Den är ju redan sänkt och tonat, hahhaha. En riktig räägger som hade den innan henne tror ja nog. Fetaste baslådan i bagageutrymmet me så, o helt sjukt dåliga skivor fick hon me på köpet oxå.
Men wtf de e ju en bil trots allt.
Sen åkte vi inte till själva Marieberg för att kolla runt lite. Jag hittade massa, särskilt skor, men väntar ist till helgen då jag ska till Göteborg.
Sedan tog vi en fika på Mcd, och jag tog en Tropicana Juice och en liten fruktpåse. Jag älskar frukt !
De andra tyckte det var jobbigt när jag pratade om hur onyttigt allt var m.m.
Men vill man lyckas till Beach -07 så måste man kämpa ;P
På hemvägen åkte vi in vid Kyrksten för att häls apå Jessi´s mormor och gummimorfar, o det märkte vi ju alla att det fanns en baktanke i. Casch, baby!
Hahaha, nee då. Men dom var så gulliga så, men hennes mormor tyckte att jag var konstig som inte drack dricka =) hahaha..

Nu är jag ledig hela dagen, det är så skönt.
Ska snart ut o gå, o ikväll blir det träning.
Har hört att vädret i helgen och veckan ska bli kanooonm, så jag bara längtar efter solen nu.
Får hålla tummarna för mig när jag ska på min arbetsintervju på lördag, aldrig varit på ngn förut ju :S

Be back with more!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha.. Shit vad kul vi hade igår asså.. :D.. Men jag undrar vad de där boysen tänkte när de såg oss på bilaffären.. :P.. Haha, men min bil kommer bli hot, Hot, HOT!

2007-05-31 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0