my phone

Nu är min käraste telefon (Nokia 7370) på service, får se hur dt går med den..
Felet var att när man tog i laddaren i den så slutade allt bara att fungera, den blev liksom blank o kollapsade ;S
Helt wierd, den kanske har gett upp helt, det återstår att se. Brukar ju löna sig att istället köpa en helt ny fån eftersom det oftast brukar kosta skjortan att ha den på service/lagning. Just för tillfäller har jag en av pappas telefoner M600i, tog ett tag att förstå sig på men :) nu e jag ganska med iaf...

Men har kollat lite mobiler idag o är grymt sugen på ngn utav dessa följande. Någon utav dem ska iaf bli min inom (snar) framtid... Fast jag vill nog mest ha den med guld men det ska då stå Chocolate, ist för Black Label.
Den här kollektionen (Chocolate) har LG gjort grymt bra, tummen upp för dem! 

LG kv600:

image59

LG ke800:

image61

Kommentarer
Postat av: Alexandra

(Angående kommentar)
Jo men det är linde. De säger de till och med på radion :) Vårmönstringen.. dunka plåååååååååååt ^^ haha

2007-05-18 @ 15:04:34
URL: http://walli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0