soonit´ssummertime

Jag blir så glad när det börjar bli sommar ute, allt är så skönt bara det är lite varmt, hur det kan det vara så..
Man känner att stämningen är på topp bland de flesta och allt är bara så skönt och behagligt.
Helgen har mest varit lugnt, men det har varit ganska skönt för det, jobbade i lördags iaf. Har ju självklart varit festsugen ändå men, jag står ut till den 25:e. Hoppas bara på att det blir ngt, men blir det de så kommer det nog bli lyckat I hope.
Idag har jag o henrik legat ute typ hela dagen i solen, tog en snabbis till mcd bara för att köpa en mcflurry/daim.
Jag unnade mig liite.. Det får man ju, ibland iaf. Är ju faktiskt mycket dutkig med sånt där nu..

På onsdag ska jag färga klart håret så att jag blir nöjd och så.. Får se om det blir ngt mer jobb i veckan.
Har ju träningsuppehåll i 3 veckor nu, de e sååå träligt. Man vill ju träna ju. Men jag får utöka mina powerwalks ist.
 Ska nog ta en nu efter maten, inte walkat på hela helgen så, känner mig dum dum.

Massa plugg i veckan nu, usch, allt e ju på samma gång. Nästa vecka e de massa mer oxå, usch. Men snart e de ju sommarlov. Och jag längtar sååå till 20:e juli då vi drar iväg till Kroatien : ) Brun, brun, brun !

Mat nu!

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0