workout

Nu har jag ängnat min eftermiddag till att göra en liten scrapbook till min gamla kompis Ulli som fyllde 18 förra veckan. Blev riktigt nöjd med den.
Detta sysselsatta jag mig med för att jag glömt tursimboken hemma som jag egentligen behövde för att skriva upp allt till provet som vi har nästa vecka. Men får göra det i morgon ist.
Det är sånt prayt om Ayia Napa hoit och Ayia Napa dit nu i skolan, vilket är självklart eftersom dem blivande studenterna åker nästa måndag. Är nästan liite avis på dem. Ayia är inget ställe jag trånar efter att åka till.
Men just att det är så mycket fest, så roligt liksom. Det är ju helt enkelt en enda stor slutfest innan studenten kan man säga. Och det är just det som jag tycker verkar helkul. Kan ju iofs lika gärna åka till Magaluf eller så men det är så kul när alla åker till samma ställe och har grymt kul ihop.
Får se hur det blir i 3:an me det där. Ngnstans ska man ju iaf.
 
I helgen blir det partaj med girlsen, får se vart vi hamnar men antagligen så är det ganska bestämt redan nu.
Var kul förra helgen med, även om det inte blev som vi tänkt oss.
Like you girls !

Jag vill så himla gärna träna, powerwalka, cykla på min cykel, bara röra på mig. Men det får jag ju inte eftersom jag varit sjuk och fortfarande är förkyld. Vill bara blir frisk så ja kan ut o bränna ;P
Men man blir ju så rastlös av att inte göra ngt, det är helt sjukt jobbigt. Men hoppas på att blir någorlunda frisk så jag kan ut o motionera snart. Träningsuppehållet är ju slut snart, träning på spåret börjar på tosdag, o stavar ska vi ha med oss, kan bli kul :)

       

Nej nu får min lilla vovve spel, bäst o leka lite me henne annars river hon snart huset, datron iaf ;D

J


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mää schuliiaaa, Hon är ju jätte söt :D kanske inte på bilden men på filmer och sånt.

2007-05-22 @ 21:34:19
URL: http://walli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0