put a flower in your hair


Då är morgonkardion avklarad, frukost i magen i form av kolhydratsladdning: för snart är det dags att springa neråt igen för ett Benpass - heell yeah! Göra klart kostuppläget jag ska få klart är planen därefter.

Planerna för Midsommar är som sagt ändrade, från Tylösand till Smögen. Detta beror på att Halmstads alla campingar (de flesta) har beslutat sig för att stänga igen under Midsommar, så var bara att välja Smögen istället, och det kommer bli lika kul det. Vi åker imorgon bitti, Jag, P och Grabbarna; jag är laddad! Men lite chill ska jag allt ta det, har ju inte druckit alkohol sen Juldagen sååå.... Sova i bilen, (ej tält) och hålla tummarna för att inte regnet dyker upp.

Igår hade jag en underbar dag, lite träning på morgonen, träffade C på stan en stund, därefter var det date med some VS girls and the VIP-person; bossen F. Jag, F och N åt lite Sushi vid kanalen, solen var framme då och då, men det blåste iskallt. Ändå satt vi där i ca 2 timmar; hade sååå trevligt. Gick upp till F en stund och sen knallade jag hemåt. Köpte med mig Jordgubbar hem och mumsade på det samt Vattenmelon på kvällen; lyx.

Ska som sagt ner till gymmet snart igen, köra ett benpass och köpa nytt gymkort eftersom mitt går ut imorrn. Sen har jag hela kvällen på mig att packa, vad tusan skall man packa tro... Lite uppklädd vill man gärna vara men kommer nog sluta med att jag springer runt i mjukis. 
Life is really good right now, mycket skoj på gång nu och denna sommar kommer bli kanoooon, massa att se fram emot. Nu ska jag ladda lite inför passet, maybe Later! Bye.



lite bildupdate från gårdagen + innan träning imorse




Kolla in min kära vän Johans nya Hemsida; inte riktigt klar än men - kika in.
www.johanederer.se

.... pssst; kika in i Portfolio - där kanske Julia dyker upp ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud :S det är inte snyggt o va sådär jädra smal!

2009-06-18 @ 15:25:18
Postat av: maddo

snygging! trevlig midsommar.

2009-06-18 @ 16:19:10
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: lisa

ååh vad mysigt med smögen, det är ju så himla fint där =)

2009-06-18 @ 16:55:12
URL: http://lisaturdell.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym:

Alla har sina egna åsikter.

... synd att vissa väljer att inte stå för dom bara, OM man nu skall yttra sig om dem ... ;)

2009-06-18 @ 17:11:22
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Renée

hawt :D

2009-06-18 @ 21:02:05
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Dille

Instämmer med Renée!!

2009-06-19 @ 09:02:33
Postat av: Julia

Dille:

Thanks :)

2009-06-21 @ 19:27:41
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0