belong


Trist och grått är var det är här i Göteborg... Hade funderingar på att ta en springtur eller promenad, men känns inte sååå lockande. Får hoppas det finns tid över i slutet av dagen till ett svettigt pass på gymmet istället innan det stänger.

Skulle endast köra cardio och mage igår hade jag tänkt, fick magknip efter ca 15 min på bandet, men inte tusan ville jag ge upp när jag ändå stod där, skulle ju inte bli bättre av att jag bytte om och gick hem iallafall - så jag gick klart och stretchade lite därefter. Men någon magträning blev det dock inte, så vill verkligen få in en ordentlig sådan i helgen.
 
Är så trött på min mage och dess krångel, har haft stressmage till och från men nu tycker jag det kan ge sig. Ska till läkare om det inte blir bättre när pappa kommer hem från FR.
Trots magknipen måste man ju få i sig någon mat, och jag och pappa hade planerat färska räkor, (som jag förra helgen börjat tycka om när jag smakade på hans). Så när jag kom hem från gymmet hade han precis skalat klart dom, för det är något jag aldrig skulle göra, där går gränsen - då kan jag inte äta dom efteråt, ser alldeles för motbjudande ut, plus att jag nog inte vet hur man gör, (IQbefriad mening).
Blev kanongott med avocado, en majonäs/youghurt dressing med lite vitlökskryddor, körsbärstomater och rostade majskärnor som jag fått dille på plus lite grönsallad . Fick inte i mig så mycket men lite ialla fall och det var GRYMT gott, perfekt Fredagsmys.

Tror jag drack sammanlagt 3 eller 4 koppar varm Havredryck utspätt med vatten med Honung och Kardemumma i, för magen - OCH för att det är så gott... Min mage liknade en gravids, till och med pappa höll med mig denna gång, suck.

Idag skall vi shoppa tränings och lite "vardags-träningskläder". Underbart att gå runt i det dagarna i ända på utbildningen. Får se vad som händer ikväll men lugnt får det bli, känns så underbart att bara vara hemma - umgås med pappa som dessutom åker bort en vecka from Måndag.

Imorgon däremot är det mysdag med Mimmi, längtar så mycket, evigheter sen vi sågs - så kommer bli en rejäl update. Senare på dagen skall jag förbereda massa mat inför veckan har jag tänkt mig, lika bra att ha det klart slipper man tänka på det lika mycket.
Vilket trist inlägg detta blev, får komma på något roligare i nästa. Någon som har bra låttips på skön träningsmusik? Måste uppdatera förrådet lite, gärna lite rockigt... Bye!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

På the Academy.. styrkan oxå =)

2009-03-07 @ 10:27:14
URL: http://www.metrobloggen.se/rebeccaes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0