duality


Idag har jag hunnit med både en och två promenader första började imorse vid 8 tiden, lite sovmorgon idag, som en rask promenad men ändrades snabbt om till en skön springtur. Solen sken i Slottskogen, man kan inte få en bättre strart på dagen - vår är lycka.

Blev en promenad efter lunch också, i brist på annat, och självklart för att ta vara på det underbara vädret, men ingen springning - mina benhinnor klarar inte av mycket tyvärr - blir så trött på dom.
Tog mig en sväng till solariet och solade en stund innan det var dax för gymmet, skulle möta upp J för ett härligt (klassiskt) benpass ; ).
Grymt blev det minsann, Personligt Bästa - det är nice och jag är nöjd, kommer kännas skönt imorrn. Efter gymmet skulle vi iväg och köpa "egg'inbox" (äggvita) till mig, men det var slut, så får bli imorrn istället. Kör lite bildupdate nu då jag har brist på saker att skriva. Håller tummarna för ännu en fin soldag inför morgondagen, Bye!


lite stretch efter gårdagens morgon pass på cross och band, och sedan på väg hemåt.



shoppingrunda med brorsan - blir alltid många bilder....


Kommentarer
Postat av: sandra

vart kan man hitta äggvita?

2009-03-25 @ 16:29:28
Postat av: Julia

Anonym:

Köper på ett speciellt ställe där endast restauranger m.m. handlar.

2009-03-26 @ 11:08:35
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0