earthquake






går det att bli mer ego?
.....Ooooh nej....


Startade dagen med en underbar walk och springtur, - sov jätteskönt i natt så vaknade med ett leende på läpparna, och spring i benen såklart. Efter morgonworkouten blev det frukost och sedan dusch för att åka iväg med Pappsen och Elias på lite Lördagsshopping. Började på MMSPORTS där jag skulle träffa Tim en sväng också, köpte ett Kasein/Vassle protein i Vaniljsmak, som skall användas till kvällsmål och bakning framförallt. Sen drog vi vidare till Backa, jag (som ni ser ovan) provade hundra olika träningsbyxor och beslutade mig till slut för två stycken i alla fall - ett par från Craft och från Rönish, riktigt nöjd! Handlade lite osv - en elvisp och matvåg rikare dessutom, och sen hem för käk.

Har precis gjort lite hemmagjord glass och ställt i frysen, så vi får se hur resultatet blir senare, om det blir bra, provade ett recept jag aldrig provat innan. En saffransglass, hallon och en med mitt underbara protein Rocky Road + lite Kakao.
Nu kom solen, kanske skulle ta en promenad - hann inte med mitt Rygg/Biceps-pass idag, så får flyttas till imorgon - men trött som tusan är jag nu, vi får se..... Ciao!




Min goda Frukost: Keso/Kesella med sötningsmedel och MASSA Kanel.

Kommentarer
Postat av: olivia

kan du skriva ner receptet på din nyttigare glass =)? vad är rocky road och vart kan man köpa det? älskar din blogg :D massa bra nyttiga tips.. fattar inte vart du hittar de dock :)

2009-03-29 @ 09:09:30
Postat av: -.-

men omg...

2009-03-29 @ 16:00:14
Postat av: Claes

Tack för svaret Julia! =)

Har faktiskt provat min första kasella idag :P Va inte direkt sexuellt upphetsande :P Men kan folk lära sig dricka kaffe så ska väl jag vänja mig vid kasella, hehe! Blandade i en massa frön av alla de slag. Blev linfrön, solrosfrön, pumpakärnor russin och en skvätt fun light jordgubb :)

Tänkte inte att du behövde blogga varje dag, utan mer att du kunde föra dagbok över kosten en vecka. Sen kunde du ju lagt upp en sammanställning om du har lust.. aja hade mest vart kul :)



Snygg outfit.. och så lite rumpa på det, hehe! :)

Have a nice day! =) Tchau!

2009-03-29 @ 16:30:04
Postat av: Bella Eklund

Tack ska du ha, dina ord värmer! :)

2009-03-29 @ 23:45:53
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: Svante

Tycker att du har en riktigt grym blogg=) Har följt den ett tag:)



Ha d bra!

2009-03-30 @ 16:44:35
Postat av: Emilia

fin blogg :P <3

2009-03-30 @ 17:18:31
URL: http://emmilliaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svante:

Vad roligt :) Tack så mycket!

Ha de bra du med!



Emilia:

Tackar :)

2009-03-30 @ 20:10:28
Postat av: Julia

Svante:

Vad roligt :) Tack så mycket!

Ha de bra du med!



Emilia:

Tackar :)

2009-03-30 @ 20:10:37
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du skriva receptet på glassen??:D

2009-03-30 @ 21:55:39
Postat av: Julia

Anonym:

Självklart!



Rocky Road-glassen

- Äggvita

- Rockyroad protein från ON.

- Kako

- Sötningsmedel

- En skvätt sojamjölk/vatten

- Lite koks längst upp



Saffran är detsamma förutom inget Kakao el kokos. (Tror det var allt)

:)

2009-03-31 @ 09:56:15
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0