things I have to say


Vilket underbart väder vi har - och det har hållt i sig hela veckan, grymt härligt! Jag är verkligen en vädermänniska; är det så här fint och soligt väder så blir lyser jag upp lika mycket som solen gör...

Var ute på en skön rask promenad, sk powerwalk, och springtur imorse, luften var så frisk så jag ville verkligen inte gå in, men magen kurrade...

Igår kväll var det mys hos grannen, tur man har mysiga grannar... Innan det kördes ett riktigt bra bröstpass, brukar annars ha väldigt svårt att få kontakt när jag kör bröst vanligtvis, men igår fick jag superbra kontakt, och det känns idag kan jag lova, och benen börjar bli stela från tisdagens benpass, riktigt nöjd med mitt PB - men såna är ju till för att slå, eller hur, så nästa vecka skall det bräckas, ....kanske.... : )

Inga planer alls för dagen - förutom ett senare gympass, skall försöka få upp min kära lilla bror, funkar med American Pancakes a lá Julia idag också kanske... Let´s give it a try.  Bye!



Min frukost Steg 1,2,3.
Kesella/Turkisk youghurt/Sötningsmedel, Blåbär&Jordgubbar,
Sojaflingor och lite 4korns-kross.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kunde inte kommentera på det senaste inlägget, men hur som helst: Grattis till pt:n! Jag är också utbildad pt via safe och förstår lättnaden och glädjen du känner idag :) Vad ska du göra med utbildningen, jobba på sats? Lycka till!



Mvh Kajsa

2009-03-26 @ 13:19:23
URL: http://khj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0