breathe in


Huuua, - vad trött jag är just nu.. Sov som en prinsessa inatt däremot, vaknade utvilad och pigg - så blev en härlig rask promenad/springtur i Slottskogen imorse, sprang bland löv och träd, höll mig alltså i skogen mestadels av turen, bra för benen och knät.
Resten av dagen har inte varit så fartfylld. Städat, lagat mat och tagit hand om tvätten, riktig hemmafru idag faktiskt. Exprimenaterade med lite proteinmuffins också, och resultatet blev great; pepparkaksmuffins och cocos/choklad. Inget socker, och MYCKET fettsnålt - äggvita och protein is the shit. Pappa provsmakade precis, och jag fick bra betyg. 
Bakade lite "onyttigare" muffins som surprice och Namnsdagspresent till J igår, - han var mycket nöjd. Americanmuffin med Dumle/Snickers/Kindermaxi-fyllning. (Bäst att passa på innan diet - I´ll be watchin´....) ; ) 

Blev ett grymt benpass med J förut och jag gjorde PB idag också - härligt! 205 kg i benpressen (sista setet) + maskinens vikt - a little bit proud actually... Skall man försöka sig på mer nästa vecka tro.... Pulserar skönt i benen just nu iallafall och i min kära lilla rumpa, får se hur det känns imorrn. Synd att man fick sjuk huvudvärk efter halva passet bara. Har kört "brutalbänken" i ribbstolen nästan varje dag nu, grym övning!  

Min lillebror, som åkte hem till Värmland igår råkade få med sig min överföringssladd från mobilen till datorn, så kan inte lägga in några bilder. Men åker ju till skogarna - som det ser ut nu, på Torsdag, så efter det blir det bildupdate igen.... 
Nej nu skall jag lägga mig i soffan, mina ögon sjunker ihop här, 2 1/2 men om en stund ju, det är grymt! Bye.



HARDCORE
måste ses

Kommentarer
Postat av: Cassandra Sköld

Hej tjejen!

Jag sa nyss till din bror att jag älskar att läsa din blogg, så tänkte att jag lika gärna kunde skriva det här också:)

Ta hand om dig & träna lite åt mig med^^

Kramar

2009-03-30 @ 21:29:08
Postat av: Svante

Jag ska oclså se på 2 1/2 män riktigt grymt :)



har en lite fråga också, Är det du som har vart med på bildern med johan ederer?=) Följer hans blogg väldigt mycket!



Ha e fin kväll!

Postat av: Julia

Svante:

Det stämmer bra det! :)



Cassandra Sköld:

Hejsan!

Vad kul att höra.

Självklart.

Take care tjejen! Kram

2009-03-30 @ 21:42:59
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Jonas Ohlsson

Riktigt bra pressat! Jag är imponerad! Hoppas du haft en bra dag och ta hand om dig.

2009-03-31 @ 21:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasohlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0