realize


Känns som min kropp tagit semester, gått i ide, eller liknande. Konstant trött sen i lördags tror jag. Fick dessutom en sjuk magknip igår efter intervjun ungefär. Så efter jag varit på Hälsokost+Gymgrossisten och handlat lite så la jag mig i soffan och där blev jag liggandes - somnade ca 20.30 och vaknade sen för att lägga mig igen. Kunde INTE träna med den magen :(. Tog sovmorgon idag istället för att köra morgonkardio, känner mig mycket bättre idag, så har ätit lite god frukost och ska väl ner till gymmet om någon timma - ben idag! Får se om det blir på dagen eller om jag tar det ikväll, handla med pappa senare också.

Annars gick arbetsintervjun bra, - eller arbetsintervju och arbetsintervju, vi skulle mest ses, prata över hur saker såg ut där osv. Jag är ju som sagt inte färdigutbildad PT ÄN, men snart förhoppningsvis. Hoppas teoriresultaten kommer snart med, och hoppas det är glädjande resultat dessutom.

Här i Göteborg är det grått och tråkigt, typiskt nu när man är ledig, hade velat haft så fint och soligt som det var förra veckan. Men vi får hålla tummarna för att det klarnar upp senare...
Nu skall jag förbereda lite inför dagens mat m.m. - det är så himla kul och jag har verkligen fått upp ögonen för matlagning, kostintresset har ju funnits sedan innan men. Min aptit skall fram nu också, den har varit kass senaste dagarna, men det skall det bli ändring på. Ciao!


Pdrink med några Gojibär och lite Kokos
Rostade Val-Macademinötter
Crisp med messmör

Kommentarer
Postat av: Anonym

den utbildningen du går, får man automatiskt jobb som PT på SATS sen då? eller hade du bara tur med att få en intervju? inspireras sp av din mat, ska försöka mig på allt :) vart hittar du allt? som gojibär, sojaflngor? hittar ej i vanlig ICA :s kram

2009-03-03 @ 11:35:10
Postat av: Julia

Anonym:

Nej den är bara i samarbete med SATS, så man får söka själv isf, men det kan ju vara till sin fördel i vissa fall.



Vad roligt ! Alltid kul att ge andra inspiration :). Lite olika, både vanliga affärer men också på olika Hälsokost.

Lycka till. kram

2009-03-03 @ 11:40:40
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

men de jobbet, intervjun, du sökte? vad handlade det om för jobb? :)

2009-03-03 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0