weapon


Blev bara segare och segare och kände av minsta lilla som ömmade i kroppen ju längre tiden gick inomhus - så jag slängde på mig mina sköna springtights och gav mig ut i det vackra vädret - och visst gjorde det underverk. En från början lugn promenad resulterade i en powerwalk som sedan istället blev en skön springtur.
 
Nu har jag ätit lunch för en stund sen och känner mig mycket bättre, väldigt trött och halvseg i kroppen idag men känns skönt att ha fått i sig lite frisk luft ialla fall - har ju tänkt gå till gymmet sen för lite bröst och triceps och kanske en stund cykling. Senare skall jag över till J för att kolla Du är vad du äter : ). Vad skall man hitta på nu då tro...? Ciao!



Dagens Frukost: Kesella/Turkisk youghurt och Sötningsmedel 
med Grönt Äpple, Psyliumfrön, Kanel och Sojaflingor.

Kommentarer
Postat av: Michan

Thanks babe :-)

De där pannkakorna såg smarriga ut, är de en lättare (nyttigare) variant än orginalet måntro ;-) ?

2009-03-26 @ 08:55:42
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0