whenyourheartstopsbeating


Alldeles för mycket fria kcal idag (nej, jag räknar inte i minsta kcal men.....), min kropp känns helt tung - gott var det iallafall, och har inte blivit mycket gjort heller - inte en enda grej i närhet av träning - okej, ett besök på Gymgrossisten men, ingen aktiv syssla iallafall. Så en HEL Vilodag har det blivit idag, rastlös som tusan, this is not my thing...
Köra på imorgon iallafall, hoppas det är hyfsat torrt ute så man kan ta en springtur på morgonen, och sen får det bli gymmet senare för lite Rygg/Biceps. Annars är inte mycket inplanerat än för Lördagen än, förutom ett besök hos Tim på MMSPORTS som inte blev av idag, handla lite och även en sväng till BUDO&FITNESS som har STOR REA såklart.

Just nu sitter jag inte hemma, så kommer sova i en stoor och skön säng inatt också - himla skönt; lite tomt dock. Från det ena till det andra så hände en grymt rolig sak idag, mitt i allt degande....

- Pappa kom hem från jobbet, berättade att han skulle till Mallorca, och tydligen så var resesällskapet självaste Julia. Så den 2 maj, som det ser ut nu - åker jag och pappa på en veckas semester till Mallorca. UNDERBART!
Nu skall jag kolla lite LA Ink. Bye!






Champinjonhattar fyllda med Cantadou Kantarell och lite mager riven ost över - Keso + Körsbärstomater.

Fryst Banan med Kakao + Honung och en sked Kesella.

Kommentarer
Postat av: Jonas Ohlsson

Avundsjuka! Jag vill också resa! Som citibank-reklamen säger: "Finns det plats för en till?" :(

2009-03-28 @ 20:59:57
URL: http://metrobloggen.se/jonasohlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0