wish me away

 
Trevlig shoppingdag igår, hittade lite jeans till pappa och jag hitta även en kanonbra träningsväska på Adidas, behövde verkligen en rejäl där man får plats med allt nu inför PTutbildningen dessutom.

Körde morgonpass på crossen imorse på Sportlife, och lite cykel - gick halvbra, kände mig klen och sliten i kroppen. Men det kanske var på grund av mitt och J´s sköna Axel/Tricpes-pass igår : ). Jag bossade övningar, och så körde vi, inget högt tempo alls men ordentligt blev det allt ändå....
 
Ska iväg på arbetsintervju om några få timmar här så ska väl städa upp lite och börja planera lunch, ingen aptit dock... Iväg och kolla lite träningskläder och hämta ut kostymer med pappa sen också innan gymmet - magen skall pumpas ikväll. Later!




Kommentarer
Postat av: Michan

Ååhå ! Grattis ! :-D Fasiken var roligt!

Ja, de blev en hel del gott i lördags haha :-D



Kram !

2009-03-03 @ 09:05:40
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0