...Alldeles, alldeles Underbart....

Klappglad & Julmys
Har varit en hel mysig jul, allt vad gäller klapparna, stämningen, maten (ajj ajj) allt har varit görmysigt..
Var ju mamma-jul denna jul så de blev ju mormor o morfar på julafton och senare tillbaka hem, då kom älsk me, de va ännu mer mys. Han kom me klappar o sig själv ; )
Fick en Symaskin från Husqvarna av mormor o morfar, lite coolt och även super bra att ha för mig som syr in då o då och även i framtiden (vilket det nog var tänkt som) de e en värstingmaskin iaf. Super hightec ju :Däven Burberry parfym av mormor som luktar såååå gott, Burberry Wekend och massa mer med...

Av mamma fick ja massa smått o gott, jordens mysigaste tröja, en supercool döskallekjol (inte de fula från H&M) :D hahaha... En massa frank dandy underwears, love it! Skiiit söta Blammo döskalle strumpor av min lillebror och frank dandy trosor av min andra, dom e så söta.
Av älsk fick jag Police klockan som jag kollade på, och som jag drömde om ist för D&G eftersom den inte kom förens i maj. Är huuur glad som helst för den... Sååå snygg e den :)
www.policetime.com (köpt på klockmaster i charleswood men) Det är den 8:e klcokan uppifrån och ner, den e gul, klickar man på den så kommer de fram fler färger. Den jag har finns ej med men den är iaf svart-röd. Är sååå glad över den, tack ännu en gång babe ! : )
Sen får ja ju inte glömma att ja fått ett par svarta lackpumps av pappa men lite i förskott fick ja dom :P Men han är ju i kroatien nu så han ska jag träffa den 6:e =) Lääängtar..

Nu ska ja försöka få min lillebror i säng som sitter vid WOW, of course.. :D
I morrn ska ja på middag hos fam Hoffner. Ska bli mys. Byta presenter me dom oxå :P

Älskar dig baby! Min ibland e du dum ´:(
: )
/juuley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0