Älsko ´n´ me

Nu e vi hemma hos mig, =) har lagat mat till mamma o alla (jag har) ; ) Hasselbackspotatis, kycklingfilé och lite sås o grönt till. Blev supergott, o liiiite onyttigt, men men..
Mamma blev glad iaf .. O min söta lilla vovve fjäskade för älsk; så fort han slutade klappa henne så tog hon tassen på han som att hon liksom sa -kom igen nu, du kan inte slita kela me mig!
såååå söt e hon. Men älsk med :P 
Well, well. Mamma ska hjälpa älsk me att ta kort på hans hand. Han kommer ju förstöra sin arm på fredag, får pussa på den "rena" armen så länge ja kan :P Hehe, nä men de blir nog bra =)
Beeeback!


snyggot ;)127126-21

Godingen nummer ett ! Och Sara min ögonsten som e borta :( Miss u my diamond .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0