Paraplyfärden me Ingrid :D

Me Love. Pappa e i Oslo över natten o jobbar o är på affärsmiddag.. So I´m alone :S .... 
Idag har ja modellat lite hos ingrid, makeup store. De va kul, haha 80-tal sminkning, dom har ju slutprov liksom. Så vi får se om ja får vara ingrids modell på torsdag för då blir ja ju vampyr, då e de valfritt :D
HAha, hon e fantasirik den tjejen alltså :P

Vi hade ju såååå kul när vi minglade runt mellan sminkbutikerna, buttricks och perukmakar´n.
( har ett skitsnyggt kort på henne där hon har bauta brillor, haha, ska försöka få in de på datorn ) 
Hahahah, de liksom spöregnade och blåste nåt så in i, och vi gick omkring där med våra paraplyn o gjorde allt för dom att dom inte skulle böjas/vikas utåt/uppåt. Dom såg ut som skålar när de blåste liksom. Så jäkla kul. Först va de pinsamt men sen var de bara såå kul ( :
Och höll på att skratta ihjäl mig när Ingrid skulle förklara sin mysdress;
- Hon stannade för att stå stilla o berätta hur den såg ut, och i ena handen hade hon sitt paraply som hon höll i och med andra handen gestikulerade hon om hur den såg ut då. Men vad Ingrid inte märkte var att hennes paraply hade böjt sig ut och in så de såg ut som en sån där "skål" och de såg sååå grymt kul ut, sååå jäkla nördigt alltså :D Har inte skrattat så på länge ... Tack Ian :P

Vi käkad på Hall å Bar och sen åkte vi hem till henne och kollade på massa kort, satt o snacka o så.
Sen tog Julia spårvagnen hem o sen har hon suttit här o lite framför TV:n. Ingrid stackarn skulle plugga :S

Imorrn blir de att modella lite till. Blir kul, undra vad de blir, bara inte 20 el 30-tal :S Hahaha, fy !
Men de e ju tur att man kan tvätta bort, gå ut i de där liksom. Haha. Men de värsta var ju att de va flera som gjorde de. Och hon som satt bredvid mig skulle på praktikintervju, Gaaah.. Aldrig, usch. 

Well well, borde nanna nu. Haft en bra dag iaf, trots de hemska vädret. 
De blir ju vad man gör de till. Bra mening de där, tycker jag :)

På onsdag ska jag o pappi till Audi o kolla/välja bil =) Weee..


Suss sött !
/Inna


Kom o tänka på hur gulligt de är när Ingrid berättade att hon kallades Ian av sina bröder, min lillebror kallade mig för de när vi va små :) Så söött :) O pappa kallade/kallar mig Py. Haha, rätt sött d med ..

Kommentarer
Postat av: Ian

Haha fan vilken komisk dag det var.....never to forgett! kyss

2007-12-08 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0