Snoow *

Great, nu e de snö. Trodde aldrig den skulle komma. Me and honey har löst allt nu. Ska stanna helgen med.. Men saknar han så jag spricker..
Härligt med snö, men inte härligt i Göteborg. För snö är lika med slask, direkt. Och de e pooo.
Vaknade 09.20.. Härligt att ligga kvar som ja gjorde, o väntade på att älskling skulle ringa, o de gjorde han ju tillslut med.
I helgen ska jag och pappa kolla vinterjacka..
Funderar på att ta en sväng till Avenyn, men måste plugga lite först iaf. Och duscha :) hehe..
Well well. Jordens coolatse jeans hittade ja på SOLO igår iaf, Nolita. Gryyymt coola..
Haha, kom fram en tjej o frågade mig vart jag köpt mina skor och att dom var så snygga.. Haha, herrgud. De e ju en sån grej man liksom funderar på att göra men aldrig gör de.. Ah, sjukt iaf.. Men men..

( Aaaarg )
Så grymt irriiterande att det, idag igen, ringde någon på skyddat nummer och bara la på när jag svarade. Idag ringde de typ vid 12 tiden. Och igår 08.40. Gaaaah blir galen på sånt där. Give up ffs!

my shoesMy shoes ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0