Confused

// Blev inget köp av vinterjacka idag. Kikade bara.. \\

Jag orkar bara inte. Helgen som kommer - Have to choice;
Stanna i Göteborg och umgås med pappa som vore helmysigt eftersom vi aldrig umgås.
Eller åka hem till älsklingen min som ja saknar så grymt mycket.
Grejen är att ja kommer må skit vilket val jag än tar.. Men måste ändå välja. 
Vill ju så gärna vara kvar, jag o pappa ses ju aldrig typ o de e så härligt att vi fungerar så bra ihop nu, förr i  tiden var det ju bara bråk, bråk.  
Men kommer ju sakna älsko, men ska ju till han på söndag då isf.
Men grejen e att han tar de fel, känns de som. Han blir ju besviken såklart de förstår ja ju.. Men vill oxå att han ska förstå att ja vill vara med pappa oxå. Och att jag liksom inte väljer bort honom för så e de ju inte.
Älskar ju dig baby, det vet du !
Åh, de e så jobbigt att behöva välja. Är så confused, varför ska ja behöva göra de? Kan man inte vara på två ställen samtidigt.. Aja... Got to take a choice I guess, hope it will be good at the end.

Du e mitt allt iaf älskling de vet du !
Och tro inte att ja inte saknar dig för det gör jag..
Du är min, nu och för alltid..
Till dig hjärtat:

True Love
a white dove
flying high
never ask why
Neither cloud or rain
Sorrow or pain
will ever destroy
the truth and joy
That true love bring
an anthem angels sing
As a celebration to life
a bird for sure
so glorious great
yet simple and pure
Like the whitest dove
yes, that must be true love
..Our love..




Desperate Housewifes nu.. Sista avsnitten med... Gaaaah :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0