Det första

Nu äntligen

Har försökt, ah jag vet inte hur många gånger innan jag fick till den här bloggen nu. Krånglat till de så mkt så jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Men men, nu är det ju iaf fixat. Verkar ju lite kul ändå. Härligt o skriva av sig lite liksom.
Idag har jag iaf varit hemma. Mådde skit i morse. Hade ett prov som jag övat på till idag men har fått skjuta upp de till fredag, tur . Är det verkligen tillåtet att ha tre prov veckan innan lovet, plus två inlämningar? Och att sedan veckan efter lovet ha Fyra prov och en inlämning? För mig är det heeeelt sjukt iaf men..
Det blir ju att plugga hela lovet, typ. Ska till göteborg iaf o hälsa på pappi :) Åker dit på fredag med henrik och skitungarna :) Så åker dom hem på söndag och jag stannar kvar hos pappa hela lovet, underbart!
Ska va modell nästa vecka på torsdagen oxå. Blir kul faktiskt, Ingrid som frågade. Make-up modell. I like :)
Har ju bara gått för kläder, underkläder och badkläder förut så. Men de e ju ingen visning direkt då. Mest övning och ta lite kort tror jag, men kul ändå. Sen blir det väl att träffa kussen kanske lite, om hon inte skulle till barcelona, göttans tjej :) Men man vet ju aldrig, kanske hakar på ;) haha, nej då, ska vara med pappa och umgås med han. SÅ sällan de bara e han och jag. Kommer ju sakna älskling men... That´s life.. Tråkigt o sitta hemma o uggla i kga o vänta på att han ska sluta jobbigt liksom. Då e man ju hellre i gbg. Och så måste jag ju plugga lite som sagt.

Kolla lite clothes i helgen o veckan med :P Fyller ju snart år så. Men snart kommer mina efterlängtade replay "baggy" jeans. Beställt nu så dom kommer senast fredag. Grrrrrr, nice, comfort.ja :)
Har hittat en gryyymt nice jacka på MQ iaf, för hela 2600:-, men ack så läcker! Och den satt ju såklart som gjutet. Kollade oxå på www.ssense.com, Love it. So nice things. Rekommenderas.
Well well... Blir ju plugg ikväll så måste väl ta tag i det snart. Saknar Henrik iaf, sååå mkt. Han e så underbar. Got to go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0