Götet !

Nu e ja ju här i Göteborg. Känns bra bara av att sitta inne och veta att det finns civilisation ute. Hemskt annars ju.. :S
Idag ska jag nog träffa Nathalie, kussen. Ska hänga lite på stan, ta en fika kanske. Blir nice iaf.
Vil handla ngt nytt iaf men. Får se. Skepparkavaj vill jag ha mig en. De e sååå nice. Har ingen vinterjacka än ju för tusan, eller klart jag har men inte som kan användas i år. Inte som jag vill iaf. Ny varje år :) Pappa e på jobbet nu oxå. Så gullig som la fram en hundring o skrev en lapp
 - Fikapengar, Puss Pappa. Tyckte de va så sött. Han visste ju att ja hade pengar men. Min pappa de :P

Hittat suuper snygg tröja på palp, Ed hard. En huvtröja., grymt häftig. - enligt min mening. Inte pappas. Haha. Men han är ju mer åt de fina hållet :P Och den här var mer åt det grymma, but I like that !
Hittade fräääshaste trench coat/kappa oxå, guu så snygg. Men är det fint så kostar de ju..

Nej, nu ska jag nog ta mig lite frukost. Back in a moment.. Or somethin´ .


            
ed hard 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0