Längtan & Nötter

Nu längtar jag sååå himla mkt till att få komma till göteborg. Är så trött  på att vara här omkring och se samma ansikten dag ut och dag in, hate that. Men vad ska man göra? Går ju inte att sudda ut ur rutan liksom, som på reklamer.. Nu är iaf det första provet klart och det gick super, iofs skulle de ju inte gå ngt annat än bra för de e ju rätt så logiskt och rätt så lätta saker; hälsa, motion, kondition m.m. Simpelt som tusan egentligen. Bara att man blandar ihop massa things.

Nu saknar jag hjärtat mitt iaf. Han har köpt ny mobil och allt, Sony Ericsson Cybershot med 3.2 megapixel, sååå glad över de - sååå söt. Men den e jääävligt bra, bilderna blir ju super. Men jag är ju lite mer för design på mobiler så därför är det ingen mobil för mig. Har ju min älskling Nokia 7370, älskar den, men den börjar bli lite sliten nu. Får la lämna in den på omlackering :) haha. Om man nu kan det, dessvärre tror jag inte det men.. Är ju värt ett försök !

I Göteborg blir det att spana lite kläder. Tänkte ta en titt inne på Nk, en titt lika med att jag hittar tusentals saker jag blir förälskad i. Love NK. Och Carllings såklart, vad vore jag utan Carlings? Älskar den affären alltså.
Måste ha mer skor med, shoemaniac e jag verkligen men jag bara ääälskar dom. Har redan tre nya inför höst/vinter men mer skadar ju inte.. Skulle vilja ha ett par skor till typ varje outfit, vore perfa ju. Men det kan jag ju drömma om ;)
Yeah Yeah,hang on, återkommer....



min själsfrände ;)




Måste bara säga, de e så grymt gott med cashewnötter så jag håller på och dö. Och mamma tycker likdant. Alltså man kan aldrig sluta äta. Nya snacksen för i år ;P
Och guuuud för Fergie, sååååå het alltså.
Akon/Eminem - Smack That - sååå bra bara



Nu får det bli kvällen snart
Ja nu sitter jag här igen, skräll, eller vad säger man :D har ätit lax med ris, huur gått som helst. Mamma är ju den bästa på att laga mat, bäst ! Ska försöka slita mig härifrån och plugga lite mer, men har förberett inför bokpratet till imorrn iaf. Nu är de ju bara att läsa på till Företagsekonomi provet med.. Hmm, jobbigt.
Ska till folkhögskolan i morrn oxå, med Psykologin. Och lyssna på ngn som varit med om ngn olycka och förändrats av det på ngt sätt. Intressant iaf, intressant med psykologi.  
Well, got to go.

Träffar älskling i morrn med :P Weeeeehu.



Extra hälsning: - Hej Linda ; )






Kommentarer
Postat av: Linda

Tjeeena Julia ; )

2006-10-26 @ 16:00:54
URL: http://lindolej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0