Regn och Prov

Då har man precis gjort Företagsekonomi provet då.. Gick faktiskt bra. Ska ju plugga ihjäl mig jämt innan alla prov så jag medlar in för mkt i hjärnan på en o samma gång. Då blir allt bara snurrigt ;P Men så är det.
Vi har varit på Arena-Reklam och beställt tröjor med tryck på, till öppet hus. Niiiice, Turism - Try to break it! Eller vad säger ni girls ;p Så kul har vi med de där så.
Regnigt är det idag med, såklart. Bara för att vi ska gå till folkhögskolan :( Usch usch orkar inte. Men måste ju. Längtar bara sååå tills imorrn. Vill till henrik nu o lägga mig ner under en varm filt, guuu så hääärligt. 
Men men, inte än, 4 och en halv timma kvar tills dess... Ska väl glida runt på nätet ett tag här nu, har faktiskt inte mkr mer att tillägga, inget viktigt och intressant iaf :)
Hang on, be back. 


Måååste shoppa nu iaf...
Först på listan - bruna jeans, såååååå snyggt..


Heheh, Anton - min goding till lillebror hittade bild från i somras när jag o pappa var ute på lite road trip, var bara så kul och se, och som du säger Linda så är det så underbart att kolla tillbaka på bilder från sommaren. Får en att längta såååå.. Men långt kvar till nästa dock. 2007 ska jag lätt ha värsting beach kroppen, av bara lite powerwalk och hemma sit-ups.. Heheh ;P
min söta unge ;)

Gullungen, har ju två stycken men här är den äldsta.. Han är sååå jobbig ibland men såå himla otroligt gullig oxå :P Min egen lilla skitunge ;P Som snart blir 15 på tal om de .. haha !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0