Världens Bästa Pappa

Älskar min Pappa. Han är så underbart snäll, nästan alldeles för snäll ibland tyvärr ...
Är så mysigt att vara här med han alldels själv. Så skönt och koppla av och vara i Göteborg of course...
I morse när jag gick upp för att se om han svarat på lappen ja skrev igår kväll; skrev att hans skulle ha en bra dag typ.. För han hade värsta jobbiga, långa mötena. Då låg de en lapp där de stod att jas skulle köpa en vintertjacka, att de va onödigt att vänta tills min födelsedag så att ja skulle få en present redan nu..
Så låg de 1000 kr och hans kort bredvid, så stod de; hade inte mer löst så du får ta mitt kort, var försiktig max 2740:-
Gaaaah, sååå jäääkla snäll så ja får nästan dåligt samvete att ja inte kan göra tillbaka.. :( 
Love my daddy ! Längtar tills han kommer hem nu..

Be back with the results :PpP


Och till älskling:
Saknar dig sååå mkt vet du baby. Tvivla aldrig på mig. Min tandborste kommer alltid att vilja stå i ditt badrum vet du ;) Och just nu kan ja inte ringa dig, de e jobbigt... ( :
Ääälskar dig mitt smultron ! Du och jah för alltid vet du ...

I could feel it from the start
Couldn't stand to be apart
Something 'bout ya caught my eye
Something moved me deep inside, now
I don't know what ya did boy, but you had it
And I've been hooked ever since
Told my mother, my brother, my sister, and my friends
Told the others, my lovers, both past and present tense
That every time I see you everything starts making sense 

älsko och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0