a long night

Jaaa, natten blev lite längre än vanligt. Eeeeftersom att Julia försov sig ^^
Klantigt gjort men ojj så härligt det var :P
Missade vårat besök på Brandkåren, - ack, ack ! Eller inte..

Det var trevligt hos Natta igår, hon fick sina lussebullar och blev glad iaf.. Vi kollade kläder på internet, jag ritade en "kanske blivande" tatto till henne och vi kollade även Top Model såklart...
Sen kom mammi o hämtade mig. Kunde inte somna så bra, låg o bara tänkte.
Det kan vara skönt att tänka ibland men jag känner att jag tänker alldeles för mycket. Har så många tankar i huvudet att det bara blir en enda sörja och helt snurrigt..
Men sådana perioder har man väl, I guess. Sad but true.

Sitter just nu på Konferens och Reception lektion, som vi har prov i imorrn. Skall därför hem o plugga sen.. Men först blir det förmodligen lite annat, bl a solning me Natta..

Nu ere snart dax för mat, usch! Inte sugen alls. Men följer väl me dit iaf.
Ha de bra.

The day-word:
Missing


( jag kan bjuda på lussebullar? )

/Julia

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag skulle ju rita den =(

2007-12-06 @ 16:44:04
URL: http://schfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0