alone

Jaha, då var man ensam hemma då, lite tråkigt men mysade till det lite vi tv:n med Leagually Blond, salta kex, pesto och tomat.. Mums ! Men ujj så mätt, som vanligt..
Sitter och funderar på när mamma kommer hem, hon är på revyträning och borde vara hemma nu snart.

Idag hade jag bara en lektion, sedan gick vi till maten, mötte som sagt upp Nina som var med på lite lunch.
Fanns Ris a la Malta o mandariner, det smakade gott :)
Efter skollunch var det dags att förflytta sig till Paris för mig och några av chicksen..
Där blev det te, och massa skitsnack.. Något som är pinsamt är att vi satt där från 12 till typ 15 :D
Efter fikan gick alla girls åt varsina håll. Jag tog en sväng på "stan" för att kolla lite klappar, och mycket riktigt fanns det några att inhandla. Så nu är alla klappar klara till mammsen iaf, är helnöjd !
Ska in till Örebro med Johanna nästa vecka för att kolla till brorsorna och pappsen.

Nu ska jag nog försöka ta tag i att skriva min recension som jag lovade min kära rättskunskapslärare att göra tills måndag efter hon var så snäll och gav oss ledigt.

Imorrn blir det partyyyy !

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0