atschool with lot of thought´s

Nu sitter jag i skolan och väntar på att åka med 2 bussen hem. Orkar inte med sista lektionen sen, den börjar 14.40 och slutar 16.20. Så sticker hem till mammi och bakar lussebullar ist : )
Ska kanske inte till kga senare med.
Idag är en seg dag. Men mycket skönt att snacka ut lite me en mycket speciell person, har kännts så ensamt utan henne och nu känns allt lite bättre iaf.. Du är verkligen en underbar människa - och förlåt, igen, för att jag gjort dig och flera andra besvikna. Men nu skall jag bevisa att detta/eller liknande aldrig skall upprepas igen..

I helgen skall två 18åringar firas. Nina på fredag, och Amanda på lördag. Blir ju ladie´s night på lördag.
Är inte så festsugen just nu, men det kommer väl.
Ska handla julklappar med mamma i Mariberg på lördag med.  MYS !

-

Konstigt att när man förlorat ngn vill man ha det ännu mer. När man inte kan och när man inte får, känns allt bara så låst men ännu mycket jobbigare eftersom man bara inte får...
Saknaden av närhet var större än jag trodde. Och slutet blev värre än förväntat..
Att såra ngn så djupt som man tycker om så mkt är inte lätt, men man får alltid stå för sitt kast.
Ända sättet att göra ngt bra på är att försöka bevisa att saken aldrig görs om. Tid tar det, men värt är det.
Finns så mycket som man vill säga och få ur sig, men som man bara inte kan. Det bara går inte...


Tack alla vänner för att jag har er, älskar er och skulle aldrig klara mig en sekund. 
Känner mig så ensam vissa stunder men om jag tänker efter så vet jag att ni finns.
Men gör man ngn besviken så tar det tid att smälta och bearbeta.....
"Tänka efter" är något jag även måste lära mig..


              /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0