done

Nu har jag ialla fall skrivit klart det jag skall öva på inför provet som jag har imorrn.
Sammafattat det hela med andra ord.
Blev huuuur mycket som helst. Åtta sidor på datorn skall jag sitta och printa in i huvudet tills imorrn. Uscha!
Kommer inte bli lätt... Men egentligen är det ett ganska simpellt och logiskt ämne så det borde inte vara några problem när man väl sätter igång.
Skulle ju egentlgen gjort en grov-städning i mitt rum idag med, men hinner inte det. Prioriterar mitt träningspass istället.. Hellre leva äckligt, än se äcklig ut ;P
Men får ta tag i städningen imorrn kväll eller söndag. Pust!

Försöker skaffa någon partner att åka in till Öret med, imorrn efter skolan, men alla har saker för sig. Har ju Natta som väntar på mig där inne, förmodligen, men vore mys att ha med någon när man åker dit.
Så om någon av mina kära vänner läser detta och är sugen, give me a message ! ;)

Tankarna snurrar som vanligt och jag vet inte riktigt vad jag håller på med just nu.
Alla frågar mig samma fråga;
- Men Julia, hur vill du ha det? Är du fortfarande... Vill du fortfarande .....
Men vad ska jag svara. Jag vet inte....


Blev lax och sallad förut, mums ! Och efteråt lite vindruvor till pluggandet.
Nej, nu får jag rusa iväg till mitt rum två meter bredvid för lite workout.


(hoppas helgen utspelar sig på ett bra sätt btw)

/J


Kommentarer
Postat av: E

ha en trevlig kväll :)

2007-12-06 @ 21:51:17
URL: http://emilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0