Fredag

Skönt med Fredag! Det man längtat efter hela veckan ju ;P
Igår kom Henrik hem till oss på fika o lite så, mys mys!
Nu sitter jag på Turism-lektionen, vilket är min (förmodligen) enda lektion idag..
Så jag hoppas att jag slutar kl 11. Då är det lunch, och jag ska möta upp Nina :)
Under dagen vet jag inte vad som händer, blir kanske Örebro med henrik, för att kolla lite klappar, men vi får se. Måste till banken och lite annat innan, så vi får se vad som hinns med.
Ska ju åka med 5 bussen hem, eller med moster Anna.
Så ikväll ska jag träna, plugga lite o bara ha de gött. Är själv hemma, men mamma kommer senare ikväll.
Får se om det finns ngn mysig film att se eller så..
Men vi får se hur kvällen blir.

Längtar supermkt tills imorrn iaf. Åker till Jenny redan runt 10. Sen blir det väl lunch på Paris och sedan hem o göra sig snygg inför kvällen. Kanske lite jacuzzi-bad, bastande m.m. Men alkoholen är med oss hela kvällen, det är spikat!
Ska bli så mys att ses, var så längesen det bara var "vi" liksom...
Och Jenny; - Stå på dig !

Nej, nu skall jag hugga tag i mitt arbete om Tandådalen. Powerpoint arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0