friday

Denna dag har bestått av skola med innehåll av en sjukt bra dansföreställning, där självklart vår kära Cicci var med i. Har även hunnit med att ha prov, vilket gick grymtbra till min förvåning. Den bakade potatisen man sett fram emot hela veckan i skolan var en flopp, usch! Inte gott alls, brukar ju vara det men, not this time :/

Efter skolan åkte vi till MCD, jag, Natta, Cicci, Jennifer och hennes söta lillasyster Ronja var med oxå, som hade varit Jennifers modell i studion under dagen.
Hon tyckte inte om maten som bjöds på vår skola så syrran bjöd på Donkan ;P
Efter det begavc vi oss till stan och letade presenter till diverse personer : ) Sen blev det lite alkoholinköp m.m.
Funderade över att ta en fika, men vi åkte istället hem till Johanna på en kopp te, vilket var mycket mysigare och bättre.
Sedan drog vi iväg för att hämta Fanny och sedan åka till Nina. GRATTIS GUMMAN !
Hon hade gjort så mysigt hemma hos sig tills vi kom, massa fika välkomstdrinkar stod framme innanför dörren (San Franssisco - stavning?). Det bjöds på mängder av smörgåstårta. både räk- och kyckling och även massa chips och snacks, som är förbjuden mark flr mig dessvärre :D
Sedan blev det mesta att ta 100 bilder me Ninas kamera och bara snacka massa skit.
Jag drack två drinkar sen fick det vara bra, Johanna däremot var ivrig i drinkarna och blev kvar när vi åkte, så go e du girl ;P

Så nu är jag hemma o har proppat i mig massa frukt och morötter, mums !
Imorrn skulle blivit en dag på Marieberg med mammi och bror. Men åker istället in till stan i Öret med Natta. Så kan mamma och dom gå längre eftersom jag måste till Dfs till Natta för att göra ordning mig inför kvällen.
Ska bli supermys hos Amanda imorrn, och jag hoppas på att det blir roligt på statt med. Har ingen säker sovplats än så länge, så jag får väl leta efter villig tjejkompis imorrn natt ;P Det beror ju på Natta iofs, vart hon sover och så ;D Visst Natta ?! hahahha...

Tack för idag alla mina vänner !
Nu skall jag packa ihop lite saker för morgondagen....

J

LÖRDAGSKVÄLLENS BRAVADER:

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0