GOD JUL !

Ja, lite nördigt att sitta här på jul, men ska snart packa ihop datorn..
Man vill ju att tiden bara ska gå, och denna burk kan vara mkt bra tidsfördriv, u know it..
Nu har vi hunnit med att äta gröt o öppna lite morgonpaket.. Vi hade mormor och morfars paket som morgonpaket i år. Eftersom dom skickat med paket pga att vi inte kommer fira jul med dom.
Blev jätteglad iaf, fick ett svart Peak Performance pannband och 1000kr. Kanon till mellandagsrean ;P

Om ngra timmar ska vi börja med maten.. Sen blir det kalle och efter det blir det mys och paketöppninh :)
Jul e mysigt ! Fast jag saknar en person speciellt mkt. Tomt utan dig på jul ! Men jag får väl försöka klara mig ändå..
Men de vore mys att ha dig här iaf..

Igår pratade jag med min lilla coach ;D Och efter nyår får jag mitt nya tränings och kostschema. Jag längtar.
Niklas kommentar var; - Du kommer hata mig när du får det, men älska mig när du uppnått målet..
I´m on :P

Nu längtar jag som tuuusan till juldagen. Min bästa kompis just nu är Ipren och så får det förbli..
Checka in på hotellet vid 15, göra ordning oss, jag och Anna. Sen jör vi igång. Och sen blir det kalaaaas heeela natten...
Upp på mellandagsrean dagen efter bara :/ Men de ska nog funka. Shopping går alltid att ta sig upp till.
Härligt me hotellfrulle med :)

Ha en ritkigt God Jul nu alla mina vänner!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0