JUL

Nu e jag framme i Göteborg för julfirande hos pappa...
Julbordet med jobbet i fredags var galet kul by the way !

Här i Göteborg är det däremot ingen snö, de e så tråkigt :( Men så mysigt att vara här...
Börkat dock bli sjuk :( Typiskt när de e lov, jul, och snart juldagen med..
Men jag proppar i mig Ipren så att jag ska palla allt :P Kankse inte så bra men..
Idag har jag varit på stan, först med Anton och Pappa. Sen mötte jag upp min kära vän Anna. Vi skulle checka lite saker till juldagen.. Lite skor och accesoarer men Anna fick även med sig en klänning, supernice!
Så jag har tillbringat heeela min dag på stan, då trivs man ;P Blev lunch på Fröken Olsson med, mums...
Sen kom jag hem till pappa o brorsorna och då var det julmys som gällde. Granen var klädd o tomtarna var framme.
Nu sitter jag här och har precis ätit lite Sirapslimpa, och även lite knäckebröd, det fick bli te till.

Pappa kom just på den superbra idén att jag och Anna skulle bo på Hotell på juldagsnatten.
Han hade Bonuscheckar kvar som bara gällde till årskiftet och då fick vi anvönda dom.
Så på juldagen blir det övernattning på Scandic Rubinen på Avenyn, me like ...
Great att slippa taxi o grejs liksom.. Och helt underbart med hotellfrulle, hahaha !
Jag ska upp f;r mellandagsrean p[ annandagen med. Kommer vara d;;;d men...

Nu ska jag mysa med la familia..

J

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Om det är till någon tröst har snön försvunnit hemma också.. =(

2007-12-24 @ 10:20:17
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0