Julmys

Då var det dags för vårat "Julmys" hemma. Som sagt, eftersim vi åker på lördag så.. Klart man vill umgås med mamma lite innan då.
Idag har varit en mycket soft skoldag, endast två lektioner, provet gick hyfsat bra..
Har även provat Nöjesbutikens solarium och dom kan jag Helt klart rekommendera, superbra!
Ska nog ta en solning där imorrn med.. Efter solningen gick jag och Johanna hem till Lina för att titta på hennes hundvalpar, OM jag dooog. Så himla söta alltså. Man vill ju inte gå därifrån. Men var ju tvungen att åka med bussen =/
Sedn övningskörde jag till sfors, där jag o mamma handlade, och hem igen.
Så nu grejar mamma med julskinka, (usch), och jag har precis dukat fram o sådär. Mums det ska bli med sirapsbröd. Längtat efter det nu.. Jag bara älskart ;P
Lite glögg och en go soppa blir det till oxå. Sen ska jag köra igång med ett litet träningspass. Tror jag cyklar en sväng nu innan oxå men..
Kanske blir knäckkok m.m. sen oxå, vi får se vad vi hinner.

Imorrn är det julavslutning i skolan, som betyder sovmorgon och mys. Efter julavslutningen i aulan, ska alla girls upp på Paris för att luncha/fika. Jag som ska på julbord senare ska nog bara ta en te.
Åker bussen hem för att göra ordning mig, och sen kör mamma in mig. Hoppas på en trevlig kväll med god mat, (hoppas det finns ngt som jag äter, som inte äter kött ;P) Men det gör det nog..
Ska iaf bli kul !

Nu ska jag nog ta ett varv på cykeln..
Ha en bra kväll !

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0