ladie´s night

Sjukt galen kväll asså... Men OJ vad kulvi hade.
Dagen började med att jag åkte hemifrån till Kga för att åka buss med Natta till Örebro där vi skulle försöka hitta ngt att ha på oss till kvällen, plus julklappar, om vi hann med ;D Vilket jag inte gjorde... Skräll !
Hade panik över att jag inte hittade ngt, men in i det sista så ryckte jag åt mig en ganska skjysst klänning från H&M.
Efter all stress kom vi tillsist fram till Natta där vi käkade lite och sedan fick vi hoppa in i duschen och skynda oss med sminket och allt, eftersom vi var bjudan till Amanda kl. 18. Kom dessvärre typ en kvart tjugo minuter försent, men värre än så var det inte. Hos Fru Larsson bjöds det på massa gott, jag tog en liten bit av morotskaken, Mums !
Sedan sattes det igång med drycken :) Amanda fick en ny outfit med bl a rosa handbojor och diverse annat. Hahaha, så fin blev hon. Glittersprayet gjorde Amanda till den prinsessan hon är ;P

Senare blev det dax för oss att sticka till statt, eftersom alla tjejer fick komma in gratis mellan 22-23. Så Erika kom och hämtade oss, bilfärden gick bättre än förväntat, trodde jag skulle må dåligt som jag brukar när jag åker bil när jag druckit. Men det gick kanon! Var bara Natta som behövde luft lite då och då ;P
Så kom vi fram till statt, och kvällen där var sjukt rolig... Kunde inte blivit bättre ! Killarna var kanske inte så mkt att hurra över, men kroppar hade dom ju :D Och klart vi var tvungna att skrika lite på dom.. Hahaha !

Dagen idag har bestått av mys hemma hos Natta. Vi har gjort våfflor och bara chillat.
Tack för helgen gumman !
Ser redan fram emot nästa ;P du med förstår ja, hahaha !

Sitter just nu hemma och måste ta tag i pluggandet inför min uppskrivning, men är inte sugen alls =/
Måste även städa mitt rum, men hinner nog inte det..

Ha en bra kväll !
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0