no name

Idag har jag varit hemma. Vat lite halvdålig imorse, men berodde nog mest på att jag sovit för dåligt..
Hade massa att plugga som ja inte hunnit göra annars, så det var bra på ett sätt.
Men e skitledsen över att jag missade Bäsivalen :/ Natta som var med o sjöng. Vet ju hur duktug hon är men, kul att se henne på schen. aldrig gjort det förut ju..

Så jag har iaf suttit och pluggat halva dagen, till religionsprovet jag har på onsdag, pust!
Men nu är det klart och uppskirvet så nu är det bara att nöta in i huvudet. Får bli imorrn kväll det.
Vid 14 tog jag mig lite lunch, tomatsoppa med grovbullar med tomat till :) MUMS ! Julia äääälskart, haha !
Sedan vid ca 15, efter lite tvättning och sådär började jag promenera mot, skulle dit för att hjälpa henne att städa. Behöver ju lite extra i fickan nu innan jul :P
Så det tog under timman att gå dit, men väl framme var jag riktigt nöjd med mina 7.5 km ca.
Fick även smaka på lite "ny musik" eftersom jag hade brorsans Ipod, har ju tvättat min i tvättmaskinen, så har ingen längre :/ It sucks !
Men det var en salig blandning, fanns lite okej negerdunk man kunde walka till men... Annars har inte vi direkt samma musiksmak.
När jag kom fram till mormor och morfar var dom inte hemma än, eftersom dom varit i Heestrand (vår sommarstuga) i ngn vecka, och på väg hem. Men de kom ungefär en halvtimma efter mig.
Så jag städade för fullt hos mormor och morfar och sen efter ett tag ville mormor såklart bjuda på te.
Det var gott efter en promenad i det kalla. Blev även bjuden på hennes (som jag upptäckte) goda saffransskorpor. Dom var sjukt goda, och jag är besviken att jag inte upptäckt dom tidigare. Det blev idag min favorit under Lucia/Jul. Mmmmmmums... !
Städade sedan klart det sista och sen skjutsade morfar hem mig.
Så nu har jag precis fixat naglarna och ska snart träna lite o sen sova.. Men är så sjukt pigg.

På torsdag blir det julbord med personalen på Showroom.
Och på Fredag ska jag och Henrik åka till Örebro för lite julhandling :) Ska bli kul o mys !
Lördag åker jag till Göteborg. Can´t wait, även om de e piss att åka från alla godingar här hemma :(
Men ska bli mys att komma till pappa, och se avenyn dessutom. Finns inget bättre än avenyn en vinterkväll...
Så himla fint.

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0