sad

För det första vill jag bara säga att - Jag är så jävla kass !
Kuggade på teorin, med 48 poäng... Så har bokat ny nu.



Sedan vill jag tillägna en extra tanke till de små tjejer som blivit påkörda av två bilar vid Ekeby i Karlskoga nu ikväll.
Vet inte alls hur läget är just nu, men hoppas så himla mycket att det går bra.
Sörjer för dem, deras familjers skull och även bilförarna. Så hemskt att saker som det här skall hända...



Har äääntlogen grovstädat hela rummet nu, så det är kanonfint.
Imorrn fyller min älskade mamma år så vi ska ha lite kalas hemma. Ska bli mys...
Längtar till helgen då jag antagligen skall umgås med min älskade och saknade vän Jenny, inte umgått på så himla länge, så nu ere dax. Vi ska ha mys och galet kul :)


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0