shiny morning

Hemma hela dagen idag, som sagt..
Började dagen kl 06.25 med att gå upp till mamsen, sjunga och ge presenter och kaffe på sängen, mys!
Hon blev superglad för allt. Av mig fick hon ett silver fat från IKEA STOCKHOLM som hon länge velat ha. Det är som ihopflätade blommor i silver,supersnyggt !

Sedan gick jag och la mig igen, och vaknade runt 10.00, gick upp och tittade ut.
Hade förväntat mig en grå och regnig dag som det varit de senaste veckorna men istället möts mina ögon av en helt fantastisk syn. En grymt fin morgon..
Frosten glittrade på gräset och träden, och solen lyste fint över allt.
Och jag som är vädermänniska fick genast ett glatt humör. Sprang upp till mamma som städade sitt sovrum och sa Grattis ännu en gång. Sen tog jag med mig min lilla skatt ut på en morgon-promenad inann frullen, underbart!
(bränner ju mer innan frukost med ;P)
Det var hur skönt som helst. Blev ännu godare med frukost när man kom hem då, visserligen älskar jag frukost men.. Så nu ska jag väl greja lite här hemma sen får vise vad det blir.
Får gäster runt 18 iaf.

Ha en bra dag!

Grattis mamma 44år.
(Jag som skrev 43 på kortet) Hahaha, trodde verkligen att hon fyllde det ju :D
image136


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0