söndag

Då sitter man här igen då, och det är söndag och snart dax för en ny vecka i skolan, pust!
Men som tur är så är det ju iaf sista veckan innan lov, härligt... Helgen har varit kanon...
I fredags var jag som sagt hemma och bara tog det lugnt.
I lördags åkte jag till Jenny vid 11 efter lite träning, frukost m.m. Sen knallade vi upp till paris för att luncha. Blev en grekisk sallad för min del, mums !
Efter lunch o lite fika gick vi till Willys för att köpa lite ingredienser till våra drinkar vi skulle mixtra ihop.
Annansjuice, mjölk och sprite zero.
Vi skulle nämligen göra Piña Colada, och även dricka Dooley´s med mjölk m.m.
Alla drinkar blev föresten kanonlyckade ! Lite sliskigt efter ett tag men då fick det bli vin, cider eller en öl :D

Vi gjorde ordning oss och satte oss sedan i relaxen för att börja korka upp.
Snackade skit i flera timmar och sedan kom Henrik, Jimmy, Louie och Jackel. Mycket trevligt hade vi :)
Sedan var det dags för statt och även där hade vi kanonkul ! Även fast det var "hårdsrockskväll".
Det blir ju vad man gör det till ;D
Efter statt blev det efterfest i relaxen med jacuzzi bad, bastubad m.m.
Vi hade kanonkul och röjjde järnet !

Idag skulle jag på lite fika hos Henrik, men vi tog en fika på Paris istället med ngra till grabbar :D Jenny orkade inte följa med mig dock. Så det blev en tonfisksallad på Paris, mums !
Sen åkte vi hem till Henrik o kollade lite TV och så. Efter det tvingade jag med han hem för att bjuda på lite mat...
Stackarn fick just reda på att han ska till Strängnäs där han jobbar under veckorna just nu, som han trodde skulle vara imorrn.. Så han fick superbrottom. Tur att han hann att äta här iaf :P

Helgen har verkligen varit kanon, och det tackar jag mest min kära vän Jenny för.
Har haft en så himla mysig helg gumman ! Och nu blev jag återigen påminnd om hur kul du och jag har.
Det ska inte dröja innan vi gör en repris babe ;P

Sitter just nu och käkar lite Kesella blandat med Fun light hallon (som Niklas Ruud tipsat mig om, ifall man blir sugen på ngt sött, min egna coach, haha). Och jag var lite sugen på ngt sött så då fick det bli så.
Ska snart kolla film med mammi, och måste träna med om jag orkar... Annars får det bli dubbelt imorrn ;D

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0