teoriprov =/

Då har man teorin imorrn då, till skillnad från andra så kan jag inte vara tyst om sånt :D
Men det gör mig inget. Klarar jag det så klarar jag det, men har ju tyvärr inte hunnit plugga så mkt pga alla andra prov som vi haft i skolan. Suck!
Men pluggade halva kvällen igår plus 2 timmar i skolan idag, och nu skall jag sätta igång igen.
Tror asbolut inte att jag kommer att klara det men, får hoppas på det bästa..
Om jag nu klarar det ska jag iaf gå ner på stan och köpa mig en fiin belöning ;P Kollade in massa underwears förut, kanske blir en passande belöning. Vi får se..

Ledig hela dagen imorgon, så himla skönt ! Mamma skjutsar in mig till provet, så tar jag väl en buss hem sen.
Sen blir det nog hem o städa rummer, då har man ju tid iaf ;P
Ne, nu måste jag hugga tag i boken igen..

Ha de bra!

J

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till ! Hoppas det går toppen !
Kram*

2007-12-10 @ 20:29:49
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Anonym

De där fixar du stumpan!

2007-12-10 @ 21:09:02
Postat av: emelie

lycka till med teorin :)

2007-12-10 @ 22:13:20
URL: http://emeliennn.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0