waiting... for .. (?)

känns som att det är något jag väntar på. just nu väntar jag ju på gympa-lektionen men för övrigt känns det som att jag väntar på något som skall hända. vet ej om detta är något bra eller inte, men något är det.
allt känns så konstigt hela tiden, ursäkta tjatet..
men ibland är det skönt att bara skriva ner några osammahängande ord.. även om det inte gör någon nytta.
Jag har så mycket känslor som jag inte vet hur jag ska hantera riktigt, är det bra eller dåligt, det vet jag inte.
Och vad gör man åt saken tro?
Får väl bara vänta och se..  vad jag nu ska vänta på...


Sitter som sagt o väntar på att gympalektionen ska börja, gött me gympa, längtat hela veckan.. Som vanligt...
Ska upp på stan sen en sväng, får se om Natta skulle me så vi skulle sola sen.
Är lite fikasugen me men...
Förhoppningsvis åker jag hem me mammi sen, som antagligen skulle in till kga. Sen hem o plugga, fy!
Hade velat göra ngt helt annat än det... Men....

Imorrn blir det kanske Örebro iaf, jag och Natta och kanske ngn mer skulle förmodligen in.
Senare ska vi till Nina för att fira att hon äntligen fyller 18. Grattis tjejen : ) !
Jag skall inte ut, och inte heller dricka, ska ju upp tidigt till Marieberg för att handla julklappar m.m. med mammi på lördagen.
Tänker tillbaka på sist jag handlade julklappar i Marieberg, vad mysigt det var, önskar ibland att sällskapet var detsamma även denna gång...
Sedan skall jag hem till Natta så ska vi göra ordning oss och därefter åka till Svartå till Fru Larsson och fira henne, som också snart fyller 18. Grattis till dig med gumman !
Ladie´s night efter det med som sagt. Härligt med fri entré med...

Allt för mig just nu.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0