what do I wear?

... at new years eve?
Ville ju som himla gärna ha den där "Kate Moss" klänningen från TOPSHOP.

Men i sin vanliga ordning har jag otur med allt jag riktigt gärna vill ha. Så den fanns inte ngnstans i min storlek. Ska man behöva vara smällfet för att hitta ngt att ha på sig till nyår, som man riktigt tkr om :D?
SKämt o sido, men var så himla instängd på den där klänning, blev ju totally in loved. Men vad ska man göra...

Om någon vet om den finns ngnstan i size 8 eller kanske mindre, så hör av dig, direkt :) !

Hittat ngra andra förslag på ASOS nu, men dock inte alls lika fina som den från TOPSHOP.
Men det jag är orolig över är om jag verkligen hinner få den innan nyår... Skickade ett mail till dem, men blev inte klokare av svaret jag fick tillbaka..
Ska man chansa? Det är ju dumt ifall den inte kommer. Får kolla som tusan i Örebro (kul att bara kolla i Örebro men)
på fredag. Annars kunde jag i krisfall, om jag ville, låna Annas klänning, som är superfin !
Så isf skulle jag titta på den när jag kom till Göteborg, supersnällt av henne ! Men man vill ju ändå ha en egen liksom..

Idag blev det fika på Paris med Johanna o Linnea. Sedan kom mamma och jag o hon gick för att handla lite.
Efter det så övningskörde jag hem. Och nu sitter jag här och skall snart börja plugga inför morgondagensprov.
Skall även testa det "nya" solariumet på Nöjesbutiken imorrn efter skolan. Alla säger iaf att det är super, så vi får se.
Har nyss käkat värsta goa kvällsmaten:
* Avocado (som jag verkligen fått dill för)
* Mini Keso (vilket är bra för mig som inte får i mig så mycket protein).
* Mammas och min Specialsallad med innehåll av;
Majs, Groddar, Gul Paprika, Tomat, Sockerärtor, Sesamolja och Balsamvinäger (svartpeppar ch salt).
* En bit Grovt russinbröd (som Jennys pappa bjöd på söndagsfrukost, som jag bara blev galen i).
MUMS !

Ska klämma in ett litet träningspass mellan allt jag skall göra ikväll med. Men det skall nog gå.
Man får ju prioritera ;P
Nu blir det pluggning...

J

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0