Wild n out

Ikväll blire utgång för min och Johannas del. Hoppas att ngn mer hakar på oxå. Ska bli superkul !
 
Igår vare det myskväll här i Erikas mosters lägenhet som hon lånar. Hur mysig o fin lägenhet som helst. Det var jag, Lisa, Erika, Emelie, Jessica, och så kom mina två andra pinglor förbi innan de skulle till Vallsverket, Natta o Jennifer. Vi kollade idol, fick rysningar och glansiga ögon allihopa när Amanda Jensen körde Halleluja
Sjuuuk inlevelse alltså... 
Åt fruktsallad och kollade även White Chicks, som jag visserligen sett ungefär 10 ggr men den e så gymt rolig.

Så nu sitter jag här i "Erikas" lya. Hon började jobba 8 imorse. Så jag fick ta nyckeln och komma med den sen när jag åker i till kga. Lite ensamt här faktiskt :S
Skall åka in med Jennifer, inte åkt me henne än, efter hon fått körkort...
Blir skjutsad till Johanna (eller vart hon nu befinner sig) Så ska vi göra ordning oss och sen köra igång :)

Dåligt med fantasi till ett längre inlägg... I guess...


Up and down, take it as you get it.  
Julia

Kommentarer
Postat av: emelie

ja, det var det verkligen! vi blev ju bjudna på efterfest sen, det kanske du hörde ;D

2007-12-03 @ 15:31:14
URL: http://emeliennn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0