workout n desperate

Ja, då har man nyss tittat på Desperate H som jag längtat efter sedan förra avsnittet slutade, förra tisdagen :)
Medan jag tittade blev det cykling samtidigt, smart att tajma in två saker på samma gång..
Bättre att sitta på cykeln ist för att ligga i slängen o lama. 8 km fick det bli idag, var ju ute med min lille stjärna på en promenix förut så det duger.. Blev mitt vanliga hemträningprogram oxå, med sit-ups m.m. Man känner sig så skön i kroppen efteråt..

Är grymt taggad inför juldagen. Jag och Anna, plus ngra av hennes vänner skall till Park Lane i Göteborg. Hon har redan skrivit upp oss på gästlistan, great de :) !
Synd bara att man missar firande med alla godingar hemma =/ Men det tas igen på nyår i sälen, vilket jag längtar grymt till nu iaf.

På lördag blir det som sagt umgås med Jenny, ska bli så kul. Relaxa och mysa plus utgång.. Längtar.. Ska bli så mys att umgås me Jenny gumman, var så längesen nu som sagt, ojj va kul vi ska ha ;P
Måste inhandla lite julkappar med. Kanske blir en tripp till örebro på fredag, vi får se.
Ska nog ha myskväll med mamsen på fredag iaf, me like.
Inget mer vettigt att skriva, även om inget av detta var vidare vettigt...

Han Peter från efterfesten hörde av dig förut med, och jag tackade tillslut ja, till att komma på en provvisning isf, så får vi se sen. Om de e ngt för mig o så :D Kan va kul att testa iaf...

Imorrn ska jag iaf vara hemma heeela dagen o götta mig :p Ut och gå, träna lite, hjälpa mamma med förberedelser inför hennes lilla födelsedagskalas och sådär. Bara vara hemma :) Har ju endast en lektion så det känns så onödigt att åka in med bussen för det, och mina busstider är dock inte så många...

Ha en bra kväll !
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0