make (u) up

Jag bara ääälskar min svarta ögonskugga. Har en svart skugga me glitter i; Maxfactor, och en kolsvart; Loreal. I like it ! Microshadow från Make up store är ju ett måste, dom är kanon och håller heeela kvällen lång. Den jag gillar bäst e nog Brownie, brun me glitter i..


Satsa på heta färger at your nails, jag kör på svart eller rött, men även neonrosa.. It´s fun !
Blå är oxå lockande faktiskt .. Men den franska mannikyren är ju alltid snyggt med så de kan man oxå ha som omväxling i den skrikiga vardagen..


Ordet för idag - Pinsamt, aldrig mer... :S

What was a thinking´ of ....

make up store


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ville du inte ha kvar min klockrena komentar? eller är det engeska B som är avklarad?

2007-02-23 @ 18:57:02
Postat av: SecretlyYours

No, no - never....
SY

2007-02-26 @ 13:47:12
URL: http://SecretlyYours.blogg.se
Postat av: Anonym

Lägg ner. Tror du att du e anonym så e du sorglig :S

2007-02-26 @ 14:41:04
Postat av: Julia

tycker du borde lära dig svenska (iaf stava) innan du börjar klaga på folks engelska, vännen !

2007-02-28 @ 18:23:10
Postat av: Julia

tycker du borde lära dig svenska (iaf stava) innan du börjar klaga på andras engelska, vännen !

2007-02-28 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0